Zwroty

Je┼╝eli dokona┼ée┼Ť zakup├│w w sklepie internetowym Biedronka Home jako Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach Konsumenta, masz prawo zwr├│ci─ç zam├│wienie bez podawania przyczyny, w terminie 30 dni od dnia odebrania zam├│wienia, a je┼╝eli masz konto w sklepie internetowym Biedronka Home i z┼éo┼╝y┼ée┼Ť zam├│wienie jako zalogowany na swoje konto, w terminie 60 dni od dnia odebrania zam├│wienia.

Termin do odst─ůpienia od umowy wygasa po up┼éywie 30 lub 60 dni od dnia, w kt├│rym weszli Pa┼ästwo w posiadanie zam├│wionych produkt├│w lub, w kt├│rym osoba trzecia inna ni┼╝ przewo┼║nik wesz┼éa w posiadanie zam├│wionych produkt├│w.

Szczegó┼éy zwrotu produktów i ┼Ťrodków

Jak zwróci─ç produkt?

  1. Zarejestruj zwrot

    a) Opcja zalecana: wype┼énij elektroniczny formularz dzi─Öki temu przy┼Ťpieszy si─Ö procesu zwrotu. Po jego wype┼énieniu dostaniesz numer zwrotu, który nale┼╝y czytelnie zapisa─ç na przesy┼éce aby┼Ťmy mogli zidentyfikowa─ç Twój zwrot.

    UTWÓRZ ZWROT

    b) Je┼╝eli nie chcesz korzysta─ç z powy┼╝szego formularza, prosimy o przes┼éanie na adres e-mail home@biedronka.pl o┼Ťwiadczenia o odst─ůpieniu od umowy podaj─ůc w nim nast─Öpuj─ůce dane:

    • - Imi─Ö i Nazwisko
    • - adres
    • - numer telefonu
    • - adres e-mai
    • - numer zamówienia
    • - nazwa zwracanego produktu/produktów i ilo┼Ť─ç zwracanych sztuk

    c) Mo┼╝esz równie┼╝ do┼é─ůczy─ç papierowe o┼Ťwiadczenie o odst─ůpienie umowy do przesy┼éki. Zach─Öcamy do u┼╝ycia poni┼╝szego wzoru lub stworzenia na jego podstawie odr─Öcznego dokumentu.

    Pobierz wzór o┼Ťwiadczenia

  2. Nadaj przesyłkę

    Zwrot produktów powinien nast─ůpi─ç niezw┼éocznie, a w ka┼╝dym razie nie pó┼║niej ni┼╝ 14 dni od dnia, w którym poinformowa┼ée┼Ť nas o odst─ůpieniu od umowy.

    Termin jest zachowany, je┼╝eli ode┼Ťlesz produkty przed up┼éywem terminu 14 dni.

    Je┼╝eli utworzy┼ée┼Ť zwrot za po┼Ťrednictwem naszego elektronicznego formularza, dostaniesz po jego wype┼énieniu numer zwrotu, kt├│ry prosimy czytelnie zapisa─ç na przesy┼éce w celu u┼éatwienia identyfikacji Twojego zwrotu.

    Prze┼Ťlij zwracane produkty na adres:

    Biedronka Home
    Zwrot eCommerce/JD
    Panattoni Park Urzut/ brama 48
    Aleja Katowicka 283
    05-830 Urzut
    Je┼╝eli firma kurierska wymaga podania numer telefonu mo┼╝esz poda─ç: (22) 205 34 44

    Ponosisz bezpo┼Ťrednie koszty zwrotu produktów, w tym tak┼╝e koszty zwrotu produktów, których nie da si─Ö odes┼éa─ç w zwyk┼éym trybie poczt─ů. Koszt zwrotu takich produktów zale┼╝y od sposobu realizacji (m.in. wybranej firmy transportowej) Je┼Ťli skorzysta┼ée┼Ť z elektronicznego formularza i posiadasz numer zwrotu umie┼Ť─ç go na przesy┼éce.

    Ponosisz odpowiedzialno┼Ť─ç za zmniejszenie warto┼Ťci produktów b─Öd─ůce wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczaj─ůcy poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zwracany produkt powinien by─ç kompletny.

    Je┼╝eli zakupiony przez Ciebie produkt sk┼éada si─Ö z kilku elementów pami─Ötaj o spakowaniu ich wszystkich przed dokonaniem zwrotu.

Pami─Ötaj zwrotowi nie podlegaj─ů m.in. Produkty:

  • nieprefabrykowane, wyprodukowane wed┼éug specyfiki klienta lub s┼éu┼╝─ůce zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • ulegaj─ůce szybkiemu zepsuciu lub maj─ůce kr├│tki termin przydatno┼Ťci do u┼╝ycia,
  • dostarczone w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, kt├│re po otwarciu nie mo┼╝na zwr├│ci─ç ze wzgl─Ödu na ochron─Ö zdrowia lub ze wzgl─Öd├│w higienicznych, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu,
  • kt├│re po dostarczeniu, ze wzgl─Ödu na sw├│j charakter, zostaj─ů nieroz┼é─ůcznie po┼é─ůczone z innymi rzeczami,
  • b─Öd─ůce nagraniami d┼║wi─Ökowymi lub wizualnymi albo programami komputerowymi dostarczane w zapiecz─Ötowanym opakowaniu, je┼╝eli opakowanie zosta┼éo otwarte po dostarczeniu.

Co si─Ö dzieje po zwrocie?

  1. Weryfikacja przesy┼éki – w Dziale Zwrotów sprawdzimy zgodno┼Ť─ç jej zawarto┼Ťci z otrzymanym Formularzem zwrotu. Po pozytywnej weryfikacji otrzymasz od nas informacj─Ö na adres mailowy podany w zamówieniu.

  2. Zwrot ┼Ťrodków – dokonamy zwrotu p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Ciebie, w tym kosztów dostarczenia produktów (z wyj─ůtkiem dodatkowych kosztów wynikaj─ůcych z wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia, innego ni┼╝ najta┼äszy zwyk┼éy sposób dostarczenia oferowany przez nas) niezw┼éocznie, nie pó┼║nej jednak ni┼╝ w ci─ůgu 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie Formularza zwrotu. Mamy prawo do powstrzymania si─Ö od zwrotu p┼éatno┼Ťci otrzymanych od Ciebie do chwili otrzymania zwracanych przez Ciebie produktów lub dostarczenia przez Ciebie dowodu odes┼éania produktów, w zale┼╝no┼Ťci, od tego co nast─ůpi wcze┼Ťniej.

  3. Korekta dokumentu zakupowego – na adres mailowy podany w zamówieniu otrzymasz skorygowan─ů faktur─Ö.

Reklamacje

Masz prawo dokona─ç reklamacji produktów niepe┼énowarto┼Ťciowych (wadliwych) zakupionych w sklepie internetowym Biedronka Home.

Jak najłatwiej złożyć reklamację?

Problem Rekomendowany sposób z┼éo┼╝enia reklamacji
Mój produkt si─Ö zepsu┼é Dostarcz produkt do dowolnego sklepu Biedronka lub wy┼Ťlij na wskazany poni┼╝ej adres*
Nie by┼éo produktu w paczce Skontaktuj si─Ö z Biurem Obs┼éugi Klienta home@biedronka.pl lub telefonicznie 22 205 3444 (z tel. Komórkowego)
Dostarczono mi nieprawidłowy produkt
Dostarczono mi niekompletny produkt
Dostarczono mi uszkodzony produkt

Reklamacj─Ö naj┼éatwiej z┼éo┼╝ysz zanosz─ůc reklamowany produkt do dowolnego sklepu stacjonarnego Biedronka, gdzie osoba prowadz─ůca zmian─Ö przyjmie od Ciebie reklamacj─Ö. Najlepiej, je┼Ťli b─Ödziesz mia┼é mo┼╝liwo┼Ť─ç okazania tej osobie dowodu zakupu ze sklepu internetowego Biedronka Home.

Zobacz map─Ö sklepów Biedronka

Je┼Ťli nie chcesz udawa─ç si─Ö do sklepu stacjonarnego Biedronki, tylko wolisz wys┼éa─ç nam reklamowany produkt, to mo┼╝esz to zrobi─ç wysy┼éaj─ůc produkt na adres:

Jeronimo Martins Polska S.A.
Biuro Obsługi Klienta
ul. Innowacyjna 6
41-218 Sosnowiec

Do┼é─ůcz do przesy┼éki formularz zg┼éoszenia reklamacji, który znajdziesz poni┼╝ej lub o┼Ťwiadczenie na w┼éasnym arkuszu papieru.

Pobierz formularz reklamacji

W celu u┼éatwienia i przy┼Ťpieszenia procesu rozpatrywania reklamacji zaleca si─Ö przed┼éo┼╝enie dokumentu potwierdzaj─ůcego dokonanie zakupu w szczególno┼Ťci: faktury VAT, potwierdzenie p┼éatno┼Ťci kart─ů lub ich kopi─Ö oraz poda─ç przyczyn─Ö reklamacji oraz dostarczy─ç wadliwy produkt do Sprzedawcy.

Mo┼╝esz samodzielnie sprawdzi─ç status z┼éo┼╝onej reklamacji poprzez wej┼Ťcie na stron─Ö internetow─ů www.biedronka.pl/pl/status-reklamacji lub poprzez kontakt z Biurem Obs┼éugi Klienta Biedronki.

Masz prawo z┼éo┼╝y─ç reklamacj─Ö na kupione produkty w Sklepie Internetowym Biedronka Home na podstawie r─Ökojmi, je┼╝eli dokona┼ée┼Ť zakupów produktów jako Konsument lub Przedsi─Öbiorca na prawach Konsumenta (na wszystkie zakupione produkty), lub na podstawie gwarancji (gdy zakupiony produkt posiada dokument gwarancyjny).

Przy sk┼éadaniu reklamacji powiniene┼Ť wskaza─ç: podstaw─Ö reklamacji (r─Ökojmia/gwarancja), imi─Ö i nazwisko, dane kontaktowe, dat─Ö zakupu, cen─Ö zakupu, nazw─Ö produktu, opis wady, dat─Ö/czas ujawnienia wady, swoje ┼╝─ůdanie. Wymogi podane w zdaniu poprzednim maj─ů form─Ö zalecenia i nie wp┼éywaj─ů na skuteczno┼Ť─ç reklamacji z┼éo┼╝onych z pomini─Öciem zalecanego opisu reklamacji.

W przypadku reklamowania produktu niepe┼énowarto┼Ťciowego/wadliwego na podstawie r─Ökojmi, mo┼╝esz ┼╝─ůda─ç:

a) naprawy
b) wymiany
c) zwrotu pieni─Ödzy
d) obni┼╝enia ceny

Masz prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi, jeżeli:

  • wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed up┼éywem 2 lat od daty zakupu produktu.
  • roszczenie o usuni─Öcie wady lub wymian─Ö produktu na nowy przedawnia si─Ö z up┼éywem roku licz─ůc od dnia stwierdzenia wady

Reklamacje na podstawie gwarancji możesz składać u gwaranta lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Biedronka lub w Sklepie Internetowym Biedronka Home, w terminie wskazanym w dokumencie gwarancyjnym.

W przypadku reklamowania towaru wadliwego na podstawie gwarancji to gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

Karta gwarancyjna mo┼╝e by─ç integraln─ů cz─Ö┼Ťci─ů instrukcji obs┼éugi lub oddzielnym dokumentem. Sk┼éadaj─ůc reklamacj─Ö na podstawie dokumentu gwarancyjnego, nale┼╝y dope┼éni─ç warunków w nim wymienionych.