
Jak możemy Ci pomóc?
-
Gdzie znajdę numer zamówienia?
Numer zamówienia znajduje się na dokumencie sprzedaży – fakturze VAT lub w wiadomościach e-mail, które są wysyłane automatycznie po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Jeżeli zakupu dokonano jako zalogowany użytkownik – numer zamówienia można znaleźć w „Zamówieniach” na stronie sklepu po zalogowaniu się na swoje konto.
-
Pomyliłem/Pomyliłam się podczas rejestracji zwrotu jak to skorygować?
Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. E-mail - home@biedronka.pl Telefon - (22) 205 34 44
-
W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy?
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Biedronka Home może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
-
Na jakie konto otrzymam zwrot pieniędzy?
Środki zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, jakiej użyto przy zamówieniu.
-
Kiedy zaczyna się liczyć termin na zwrot?
Termin liczy się od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba (inna niż kurier) fizycznie odebrała produkt.
-
Masz inne pytanie?
Sprawdź najczęściej zadawane pytanie dotyczące zwrotów na stronie FAQ. Jeśli nie ma tam odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.
E-mail - home@biedronka.pl
Telefon - (22) 205 34 44