Hero Banner
Sprawdź status zwrotu
Sprawdź poprawność danych. W przypadku problemów skontaktuj się z .

Jak możemy Ci pomóc?

  • Gdzie znajdę numer zamówienia?

    Numer zamówienia znajduje się na dokumencie sprzedaży – fakturze VAT lub w wiadomościach e-mail, które są wysyłane automatycznie po złożeniu i opłaceniu zamówienia. Jeżeli zakupu dokonano jako zalogowany użytkownik – numer zamówienia można znaleźć w „Zamówieniach” na stronie sklepu po zalogowaniu się na swoje konto.

  • Pomyliłem/Pomyliłam się podczas rejestracji zwrotu jak to skorygować?

    Skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. E-mail - home@biedronka.pl Telefon - (22) 205 34 44

  • W jakim czasie otrzymam zwrot pieniędzy?

    Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Biedronka Home może wstrzymać się ze zwrotem pieniędzy do momentu otrzymania produktu z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  • Na jakie konto otrzymam zwrot pieniędzy?

    Środki zostaną zwrócone tą samą metodą płatności, jakiej użyto przy zamówieniu.

  • Kiedy zaczyna się liczyć termin na zwrot?

    Termin liczy się od dnia, w którym Ty lub wskazana przez Ciebie osoba (inna niż kurier) fizycznie odebrała produkt.

  • Masz inne pytanie?

    Sprawdź najczęściej zadawane pytanie dotyczące zwrotów na stronie FAQ. Jeśli nie ma tam odpowiedzi na Twoje pytanie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

    E-mail - home@biedronka.pl

    Telefon - (22) 205 34 44