Jak możemy Ci pomóc?

Zwroty i wymiana
  • W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty?

    Jeżeli dokonałeś zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta masz prawo zwrócić produkty bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia ich odebrania, ale jeżeli masz konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home i złożyłeś zamówienie w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako zalogowany na swoje konto, możesz zwrócić produkty w terminie 60 dni od dnia ich odebrania.

    Szczegóły dot. zwrotu produktów pod adresem „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html

  • Czy mogę zwrócić produkty w sklepie stacjonarnym Biedronki?

    Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Biedronka Home nie można zwracać w sklepach stacjonarnych Biedronka. Zwrot można dokonać przez wypełnienie automatycznego formularza, który jest dostępny w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html

  • Czy produkty mogę zwrócić w innym opakowaniu, niż oryginalne?

    Tak, masz możliwość zwrotu zamówienia w innym opakowaniu niż oryginalne. Należy jednak pamiętać o zabezpieczeniu produktów przed ich uszkodzeniem.

  • Kto pokrywa koszt zwrotu przesyłki?

    Klient ponosi koszty związane ze zwrotem produktów, w tym także koszty zwrotu produktów, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą, tj. produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych).

  • Czy mogę zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie?

    Tak, możesz zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie.

  • Czy mogę wymienić produkt zakupiony w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym Biedronki?

    Nie można dokonać wymiany produktu kupionego w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym.

  • Jakie są koszt zwrotu produktów o niestandardowych wymiarach?

    W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży produktu, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku towarów ponadgabarytowych (np. lodówki side-by-side) wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 700-1000 zł.

  • Zasady zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

    Dokonując zakupu urządzeń elektrycznych i elektronicznych w sklepie internetowym Biedronka Home, możesz dokonać zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego tego samego rodzaju, co sprzęt sprzedawany.

    Jeżeli posiadasz i chcesz zwrócić zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny prosimy o kontakt w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Ciebie wiadomości o wysłaniu Zamówienia.

100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Wysyłka w 24h

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 na zwrot

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja jakości

Gwarancja

jakości

Moja biedronka program lojalnościowy

Moja biedronka

program lojalnościowy