Jak możemy Ci pomóc?

Płatności
  • Jaki jest czas na opłacenie zmówienia?

    Płatność powinna zostać dokonana w terminie 24 godzin od momentu otrzymania potwierdzenia zamówienia.

  • Czy mogę dokonać płatności kartą przedpłaconą?

    Niestety, nie ma możliwości płatności kartą przedpłaconą za zamówienie złożone w Sklepie Internetowym Biedronka Home.

  • Czy otrzymam rachunek do mojego zamówienia?

    Po opłaceniu zamówienia przesyłana jest faktura elektroniczna na adres e-mail.

  • Jakie są możliwe formy płatności za zamówienie?

    Aby opłacić zamówienie, możesz wybrać kilka metod płatności:

    - szybki przelew internetowy za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności (PayU),

    - płatność BLIK, za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności,

    - płatność z góry przy użyciu karty płatniczej (np.: Visa, Mastercard, Maestro), za pośrednictwem zewnętrznego systemu płatności.

    - płatności odroczone (PayPo i Twisto)

    - portfele elektroniczne (Google Pay, Apple Pay)

Faktury
  • Czy jest możliwość wystawienia faktury za zakupy w Sklepie Internetowym Biedronka Home?

    Potwierdzeniem dokonanego zakupu w Sklepie Internetowym Biedronka Home jest faktura elektroniczna wysłana na adres e-mail wskazany przez Klienta.

    W celu otrzymania faktury w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą należy zaznaczyć taką opcję przy składaniu zamówienia.

    Sprzedawca nie przesyła papierowych faktur. Faktury przesyłane są w wersji elektronicznej.

  • Czy mogę otrzymać duplikat faktury za zakupy w Sklepie Internetowym Biedronka Home?

    W celu otrzymania duplikatu faktury prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

  • Czy za zakupy online fakturę mogę otrzymać w sklepie stacjonarnym Biedronki?

    Nie ma możliwości otrzymania faktury w sklepie stacjonarnym Biedronka za zakupy dokonane w Sklepie Internetowym Biedronka Home.

Problemy techniczne
  • Mam problemy z płatnością za zamówienie.

    Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciągu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia.

    Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Link do płatności jest ważny przez 24 godziny od momentu otrzymania potwierdzenia. Zamówienia po tym czasie przestanie być ważny i dokończenie płatności nie będzie możliwe.

100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Wysyłka w 24h

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 na zwrot

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja jakości

Gwarancja

jakości

Moja biedronka program lojalnościowy

Moja biedronka

program lojalnościowy