Dostawa
Dostawa do paczkomatów Inpost
Przesyłka kurierska
Problemy techniczne

Jak możemy Ci pomóc?

Dostawa
  • Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

    Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

  • Jakie są opcje i koszt dostawy?

    Kupując w Sklepie Internetowym Biedronka Home możesz wybrać następujące sposoby dostawy:

    • Przesyłka kurierska (9.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres w przeciągu 1-3 dni roboczych
    • Odbiór w Paczkomacie InPost (9.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona do wskazanego przez Ciebie paczkomatu (czas realizacji: 1-3 dni robocze)
    • Darmowa dostawa przy zamówieniu za min. 149 zł: przesyłka kurierska lub odbiór w Paczkomacie InPost (czas realizacji: 1-3 dni robocze)
  • Czy mogę odebrać paczkę w sklepie stacjonarnym Biedronki?

    Obecnie nie ma takiej możliwości.

  • W jakich dniach dostarczane są produkty?

    - Do Paczkomatów InPost produkty dostarczane są od poniedziałku do piątku.

    - Standardowym Kurierem paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku.

  • Darmowa dostawa – kiedy mogę z niej skorzystać?

    Darmowa dostawa obowiązuje przy zamówieniu za min. 149 zł.

  • Czy przy zakupie produktów wielkogabarytowych obowiązują dodatkowe opłaty?

    W przypadku produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych) naliczana jest dopłata do kosztów transportu. Jest ona widoczna w Podsumowaniu zamówienia. W przypadku niektórych towarów wielkogabarytowych możliwość dostawy może być ograniczona. Szczegółowe informacje są podane na stronie produktu w Sklepie Internetowym Biedronka Home.

    Koszt dostawy w przypadku produktów o niestandardowych wymiarach (gabarytowych) może być powiększony o dodatkowe opłaty, o których Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem zapłaty.

Dostawa do paczkomatów Inpost
  • Jaka jest cena dostawy do paczkomatów Inpost?

    Cena dostawy do paczkomatu Inpost to 9,99 zł. Przy zamówieniu za min. 149 zł dostawa jest darmowa.

  • Jaki jest średni czas dostawy przy wybraniu opcji Paczkomaty?

    Średni czas dostawy to 1-3 dni robocze od momentu dostania maila z potwierdzeniem nadania przesyłki.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

    W momencie przekazania przesyłki do InPost, otrzymasz informację drogą elektroniczną z aktualnym statusem wysyłki. Linki będą też dostępne w zakładce „Moje zamówienia” na Twoim koncie.

  • W jaki sposób mogę odebrać swoją przesyłkę?

    Po otrzymaniu informacji, że paczka została umieszczona w paczkomacie, udaj się do niego. Będąc obok paczkomatu masz dwie możliwości: otworzyć skrytkę zdalnie za pomocą aplikacji „InPost Mobile” lub używając ekranu na paczkomacie, który poprosi Cię o podanie numeru telefonu oraz kodu odbioru przekazanego przez InPost, który znajdziesz w wiadomości sms oraz e-mail. Aplikacja „InPost Mobile” dostępna jest dla telefonów obsługiwanych przez system iOS i Android.

  • Jaki mam czas na odbiór paczki z paczkomatu?

    Czas na odbiór paczki z paczkomatu jest udostępniony przez firmę InPost wraz z informacją o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu i zwykle wynosi 48h.

  • Czy dla wszystkich rodzajów produktów możliwa jest dostawa do paczkomatów InPost?

    Produkty o dużych rozmiarach, tj. przekraczających wymiary 410x380x640 mm lub których waga przekracza 25 kg mają możliwość dostawy jedynie kurierem. W takich przypadkach dostawa do paczkomatu nie będzie możliwa.

Przesyłka kurierska
  • Czy kurier zadzwoni do mnie przed próbą doręczenia przesyłki?

    W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.

  • Sprawdź przesyłkę z zamówieniem doręczoną przez kuriera.

    W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia przesyłki zawierającej zamówione produkty, masz prawo żądać od kuriera spisania właściwego protokołu.

    W przypadku gdy nie jesteś konsumentem jesteś zobowiązany do sprawdzenia stanu produktów po dostarczeniu przesyłki zawierającej zamówione produkty oraz (poza przypadkiem doręczenia przesyłki do paczkomatu) jesteś zobowiązany w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzeń przesyłki, zobowiązany jest spisać protokół szkody i niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni skontaktować się z nami.

  • W jaki sposób mogę śledzić swoją przesyłkę?

    W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej, otrzymasz informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego lub aktualnym statusem wysyłki. Linki będą też dostępne w zakładce „Moje zamówienia” na Twoim koncie.

  • Jaki jest średni czas dostawy kurierem?

    Twoje zamówienie powinno zostać dostarczone w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili, gdy zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki”. Należy jednak pamiętać, że jest to średni, ale nie gwarantowany czas dostawy.

  • Ile prób doręczenia podejmuje kurier?

    Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. Jeśli nie zastanie odbiorcy przesyłki, nieodebrane zamówienia wrócą do naszego magazynu.

  • Czy mogę zamówić paczkę za granicę?

    Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

  • Czy mogę zmienić wskazany wcześniej adres dostawy?

    Przekierowanie na inny adres jest usługą realizowaną przez firmę kurierską. Możliwość i sposób przekierowania przesyłki na inny adres doręczenia (adres domowy lub inny punkt odbioru) będą opisane w mailu z powiadomieniem bezpośrednio od firmy kurierskiej. Nasze Biuro Obsługi Klienta nie może przekierować przesyłki w imieniu Klienta.

Problemy techniczne
  • Status zamówienia zmienił się na „zrealizowane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.

    W przypadku produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych) naliczana jest dopłata do kosztów transportu. Jest ona widoczna w Podsumowaniu zamówienia. Dopłata nie jest rabatowana w przypadku spełnienia warunków darmowej wysyłki.

    W sytuacji, w której zostały spełnione warunki darmowej wysyłki oraz w koszyku nie znajduje się żaden produkt o niestandardowych wymiarach prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Wysyłka w 24h

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 na zwrot

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja jakości

Gwarancja

jakości

Moja biedronka program lojalnościowy

Moja biedronka

program lojalnościowy