Jak możemy Ci pomóc?

Problemy techniczne
  • Spełniam warunki do otrzymania darmowej wysyłki, ale koszty dostawy doliczają się do mojego zamówienia.

    W przypadku produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych) naliczana jest dopłata do kosztów transportu. Jest ona widoczna w Podsumowaniu zamówienia. Dopłata nie jest rabatowana w przypadku spełnienia warunków darmowej wysyłki.

    W sytuacji, w której zostały spełnione warunki darmowej wysyłki oraz w koszyku nie znajduje się żaden produkt o niestandardowych wymiarach prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Mam problemy z płatnością za zamówienie.

    Jeśli płatność nie powiodła się, otrzymasz taką informację mailowo od operatora płatności. Potwierdzenie dokonania płatności może być weryfikowane ze strony operatora płatności w ciągu 30 minut od momentu transakcji. W przypadku problemów technicznych z dokonaniem płatności prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Nie mogę się zarejestrować.

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło.

    W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Status zamówienia zmienił się na „zrealizowane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Mam już konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home, ale nie mogę się zalogować.

    Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login: adres e-mail/numer telefonu/numer karty lojalnościowej Moja Biedronka lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Transakcja płatności za zamówienie została przerwana, a nie mam linku do jej dokończenia.

    Jeśli do zakończenia transakcji potrzebujesz linku do płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta. Link do płatności jest ważny przez 24 godziny od momentu otrzymania potwierdzenie zamówienia. Po tym czasie przestanie być ważny i dokończenie płatności nie będzie możliwe.

100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Wysyłka w 24h

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 na zwrot

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja jakości

Gwarancja

jakości

Moja biedronka program lojalnościowy

Moja biedronka

program lojalnościowy