Rejestracja
Karta Lojalnościowa Moja Biedronka
Program lojalnościowy
Problemy techniczne

Jak możemy Ci pomóc?

Rejestracja
  • Jakie są korzyści z założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home?
    • Wirtualna karta lojalnościowa Moja Biedronka – będąca elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka
    • Atrakcyjne oferty i specjalne rabaty z kartą lojalnościową Moja Biedronka
    • Wydłużony czas na zwrot do 60 dni
    • Łatwy dostęp do historii zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home
    • Oszczędność czasu przy składaniu zamówienia
  • Czy muszę mieć założone konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home, aby dokonać zakupów?

    Możesz korzystać ze Sklepu Internetowego Biedronka Home i złożyć zamówienie również bez posiadania konta.

    W tym celu należy podać:

    - Imię i nazwisko

    - Adres dostawy i sposób dostawy

    - Adres e-mail

    - Numer telefonu komórkowego

    oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego Biedronka Home oraz politykę prywatności dostępne na stronie www.home.biedronka.pl/regulaminy

  • Nie mogę się zarejestrować.

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jakie dane są potrzebne do założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home?

    Przy rejestracji należy podać:

    - Imię i nazwisko

    - Adres e-mail

    - Numer telefonu komórkowego

    Trzeba też ustawić hasło oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego Biedronka Home oraz politykę prywatności oraz przystąpić do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka na zasadach określonych w Regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/

Karta Lojalnościowa Moja Biedronka
  • Jak powiązać kartę lojalnościową Moja Biedronka z kontem w Sklepie Internetowym Biedronka Home?

    Żeby powiązać swoją kartę lojalnościową Moja Biedronka z kontem w Sklepie Internetowym Biedronka Home wystarczy się zalogować w Sklepie Internetowym Biedronka Home.

  • Gdzie mogę znaleźć swój numer karty lojalnościowej Moja Biedronka na stronie?

    Numer karty jest widoczny po zalogowaniu na stronie www.home.biedronka.pl w zakładce "Moje Dane".

  • Czy rejestracja w Sklepie Internetowym Biedronka Home jest jednoznaczna z uzyskaniem wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka?

    Tak, w celu rejestracji w Sklepie Internetowym Biedronka Home i założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home konieczne jest przystąpienie do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka, co wiąże się z założeniem (wygenerowaniem) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka, będącej elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka.

Program lojalnościowy
  • Jak dezaktywować kartę lojalnościową Moja Biedronka?

    Dezaktywacja karty lojalnościowej Moja Biedronka to konsekwencja rezygnacji z udziału w Programie Moja Biedronka. Rezygnacji można dokonać po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl, w aplikacji mobilnej Biedronka w sekcji Profil, zakładka „Zarządzaj kontem” opcja „Rezygnacja z udziału w programie „Moja Biedronka” lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Gdzie znajduje się regulamin korzystania z karty lojalnościowej Moja Biedronka?

    Regulamin Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/, w aplikacji mobilnej „Biedronka” oraz w Sklepie Internetowym Biedronka Home na stronie www.home.biedronka.pl/regulaminy

  • Jak zmienić dane przypisane do karty lojalnościowej Moja Biedronka?

    Dane przypisane do karty lojalnościowej Moja Biedronka można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl, poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, w aplikacji mobilnej „Biedronka” lub w profilu użytkownika w zakładce „Moje dane” na stronie www.home.biedronka.pl

  • W jaki sposób mogę dołączyć do programu lojalnościowego Moja Biedronka?

    Warunkiem korzystania z karty lojalnościowej Moja Biedronka lub wygenerowania (założenia) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka jest jej uprzednia aktywacja Online, telefoniczna lub w aplikacji mobilnej „Biedronka”.

    • Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub podczas założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home.
    • Aktywacja Telefoniczna plastikowej karty Moja Biedronka odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej Moja Biedronka, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.
    • Aktywacja w aplikacji mobilnej „Biedronka” odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji.

    Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” na stronie www.moja.biedronka.pl/regulamin/

  • Co to jest Moja Biedronka?

    Moja Biedronka to program lojalnościowy, nagradzający stałych klientów Biedronki. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/.

  • Co zrobić, gdy zgubiłem plastikową kartę lojalnościową Moja Biedronka?

    W przypadku zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home nie jest wymagana plastikowa karta lojalnościowa Moja Biedronka. Wystarczy, że zalogujesz się podając numer telefonu lub e-mail przypisany do plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka. Pamiętaj też, że do każdej plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać w sklepach stacjonarnych.

    W przypadku braku karty lojalnościowej Moja Biedronka podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online, Aktywacji w Aplikacji lub Aktywacji Telefonicznej.

  • Co zrobić, gdy znalazłem kartę lojalnościową Moja Biedronka?

    Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.

Problemy techniczne
  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam hasła do mojego konta?

    Żeby przypomnieć hasło, należy kliknąć przycisk „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową z linkiem do utworzenia nowego hasła.

  • Nie mogę się zarejestrować.

    Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Co zrobić, jeśli nie pamiętam loginu do mojego konta?

    Loginem jest adres e-mail/numer telefonu/numer karty lojalnościowej Moja Biedronka, który został podany podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home lub podczas aktywacji karty lojalnościowej Moja Biedronka i nie ma możliwości jego przypomnienia.

  • Mam już konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home, ale nie mogę się zalogować.

    Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login: adres e-mail/numer telefonu/numer karty lojalnościowej Moja Biedronka lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Przy próbie przypomnienia hasła, nie dostaję w mailu linku, za pomocą którego mogę zresetować hasło.

    W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić - i/lub ponowić reset hasła na stronie. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jak możemy Ci pomóc?

Moje Konto
100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Wysyłka w 24h

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 na zwrot

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja jakości

Gwarancja

jakości

Moja biedronka program lojalnościowy

Moja biedronka

program lojalnościowy