Jak możemy Ci pomóc?

Zmiany w zamówieniu
  • Czy mogę dokonać zmiany w moim zamówieniu?

    Nie ma możliwości dokonania zmian w złożonym zamówieniu.

Status zamówienia
  • Czy po złożeniu zamówienia otrzymam potwierdzenie drogą mailową?

    Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji wysyłane jest drogą e-mailową na adres podany podczas składania zamówienia w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Jeśli mail nie dotarł i nie ma go w spamie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta.

  • Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

    Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto, w zakładce „Moje zamówienia”. Za każdym razem, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie, dostaniesz też informację drogą mailową.

  • Status zamówienia zmienił się na „zrealizowane”, ale paczka nie została dostarczona. Co zrobić?

    W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Składanie zamówień
  • Ile sztuk tego samego produktu mogę zamówić w ramach jednego zamówienia?

    Maksymalnie można zamówić 10 sztuk takiego samego produktu w ciągu doby. Sklep Internetowy Biedronka Home nie prowadzi sprzedaży hurtowej.

  • Czy mogę sprawdzić w Sklepie Internetowym Biedronka Home dostępność wybranych produktów w danym sklepie stacjonarnym Biedronka?

    Obecnie nie ma takiej możliwości. Dodatkowo nie wszystkie produkty dostępne w Sklepie Internetowym Biedronka Home są dostępne w sklepach stacjonarnych.

  • Czy po przerwaniu połączenia internetowego, wybrane przeze mnie produkty będą dalej w koszyku?

    Tak, dla Klienta dokonującego zakupów będąc zalogowanym na konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home koszyk z zakupami widoczny będzie na różnych urządzeniach (komputer, telefon, tablet). Dla Klienta nie posiadającego konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home, koszyk z zakupami będzie widoczny tylko na urządzeniu, za pomocą którego dodano produkty do koszyka.

  • Czy produkty można dodawać do ulubionych?

    Tak, ale taką możliwość mają tylko Klienci zarejestrowani.

  • Jaka jest minimalna wartość zamówienia konieczna do jego realizacji w Sklepie Internetowym Biedronka Home?

    Łączny koszt zamówienia bez kosztów dostawy (ale z uwzględnieniem rabatów) powinien wynieść nie mniej niż 15 zł.

  • Czy ceny produktów w Sklepie Internetowym Biedronka Home są takie same jak w sklepach stacjonarnych Biedronki?

    Ceny produktów w Sklepie Internetowym Biedronka Home mogą różnić się od cen produktów w sklepach stacjonarnych Biedronki. Dokonując zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home obowiązują ceny produktów przedstawione w Sklepie Internetowym Biedronka Home. Ceny produktów w Sklepie Internetowym Biedronka Home mogą różnić się też w zależności od tego, czy jesteś zalogowany do swojego konta.

  • W jaki sposób dokonać zamówienia w Sklepie Internetowym Biedronka Home?

    Dodaj produkt do koszyka. W prawym górnym rogu ekranu zobaczysz okno, które przeniesie Cię do koszyka, możesz również wybrać opcję kontynuowania zakupów. Następnie wprowadź dane adresata paczki, wybierz metodę dostawy i płatności. Potwierdź zamówienie oraz zaakceptuj Regulamin Sklepu Internetowego Biedronka Home oraz Polityki Prywatności.

100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Wysyłka w 24h

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 na zwrot

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja jakości

Gwarancja

jakości

Moja biedronka program lojalnościowy

Moja biedronka

program lojalnościowy