Jak możemy Ci pomóc?

Reklamacje
  • Kto może złożyć reklamację na zakupiony produkt?

    Jeżeli kupiłeś produkt w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta możesz złożyć reklamację:

    - z tytułu rękojmi na produkty zakupione do dnia 31.12.2022 r. włącznie,

    - z tytułu braku zgodności towaru z umową na produkty zakupione po dniu 31.12.2022 r.

    Jeronimo Martins Polska S.A. w stosunku do przedsiębiorców wyłącza swoją odpowiedzialności z tytułu rękojmi.

  • Jak i w jakim terminie mogę złożyć reklamację na zakupiony produkt?
    Problem Rekomendowany sposób złożenia reklamacji
    Mój produkt się zepsuł Dostarcz produkt do dowlonego sklepu Biedronka lub wyślij na wskazany poniżej adres*
    Nie było produktu w paczce Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta home@biedronka.pl lub telefonicznie 22 205 3444 (z tel. Komórkowego)
    Dostarczono mi nieprawidłowy produkt
    Dostarczono mi niekompletny produkt
    Dostarczono mi uszkodzony produkt

    Jeżeli zakupiony produkt posiada wady/jest niezgodny z umową, prosimy o złożenie reklamacji.

    Reklamację możesz złożyć:

    a) osobiście poprzez zgłoszenie się do dowolnego sklepu stacjonarnego Biedronki,

    b) pisemnie na adres:

    Jeronimo Martins Polska S.A.

    Biuro Obsługi Klienta

    ul. Innowacyjna 6

    41-218 Sosnowiec

    Możesz skorzystać z formularza zgłoszenia reklamacji, który znajdziesz w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html lub sporządzić własne oświadczenie.

    c) za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta:

    (22) 205 34 44* (opłata za połączenie według cenników operatorów. Infolinia czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00, sobota 9:00-17:00)

    adres e-mail home@biedronka.pl

    formularz kontaktowy https://home.biedronka.pl/contactus

    * opłata za połączenie według taryf/cenników operatorów

    Masz prawo złożyć reklamację na kupione produkty w Sklepie Internetowym Biedronka Home z tytułu:

    - rękojmi - w przypadku umów zawartych do dnia 31.12.2022 r.

    - braku zgodności towaru z umową - w przypadku umów zawartych po dniu 31.12.2022 r.

    - gwarancji (gdy na zakupiony produkt została udzielona gwarancja) - niezależnie od daty zawarcia umowy.

    Przy składaniu reklamacji powinieneś wskazać: podstawę reklamacji (rękojmia/brak zgodności towaru z umową/gwarancja), imię i nazwisko, dane kontaktowe, datę zakupu, cenę zakupu, nazwę produktu, opis wady, datę/czas ujawnienia wady, swoje żądanie

    Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    W celu ułatwienia i przyśpieszenia procesu rozpatrywania reklamacji prosimy o dołączenie dokumentu potwierdzającego dokonanie zakupu w szczególności faktury VAT, potwierdzenia płatności kartą lub ich kopii.

    Masz prawo złożyć reklamację z tytułu rękojmi, jeżeli:

    - wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od daty zakupu produktu

    - zgłosisz nam żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady, niemniej najlepiej ją zgłosić zaraz po zauważeniu. Nie skraca to okresu odpowiedzialności sprzedawcy, który wynosi 2 lata od dnia wydania rzeczy.

    (dotyczy produktów nabytych na podstawie umów zawartych do dnia 31.12.2022 r.)

    Masz prawo złożyć reklamację z tytułu braku zgodności towaru z umową jeżeli brak zgodności produktu z umową istniał w chwili jego dostarczenia i ujawnił się w ciągu dwóch lat od tej chwili.

    (dotyczy produktów nabytych na podstawie umów zawartych po dniu 31.12.2022 r.)

    Reklamacje na podstawie gwarancji możesz składać bezpośrednio u gwaranta lub w dowolnym sklepie stacjonarnym Biedronka lub w Sklepie Internetowym Biedronka Home, w terminie i na zasadach wskazanych w dokumencie gwarancyjnym.

    W przypadku reklamowania towaru wadliwego na podstawie gwarancji to gwarant decyduje o sposobie rozpatrzenia reklamacji.

  • Moje zamówienie zostało błędnie skompletowane / nieprawidłowości przy dostawie zamówienia.

    Bardzo przepraszamy za tę pomyłkę. W takiej sytuacji prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.

  • Ile czasu trwa rozpatrzenie reklamacji?

    W przypadku rękojmi, czas na ustosunkowanie się do reklamacji to 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania kompletu wymaganych danych od Klienta.

  • Chcę skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy Konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (tzw. platforma ODR).

    Pod adresem: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=PL dostępna jest tzw. platforma ODR.

    Za jej pośrednictwem ww. platformy możesz złożyć skargę dotyczącą towarów lub usług zakupionych  w sklepie internetowym Biedronka Home.

  • Co zrobić jeżeli paczka dostarczona przez kuriera jest uszkodzona?

    Jeżeli zauważysz, że dostarczona przez kuriera paczka jest uszkodzona, prosimy o odmówienie jej przyjęcia. W takim przypadku paczka wróci do naszego magazynu, a środki zostaną Ci zwrócone w ciągu 14 dni.

    Możesz też zgłosić reklamację do Biura Obsługi Klienta.

100% bezpieczne płatności z PAYU

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Wysyłka w 24h

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 na zwrot

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja jakości

Gwarancja

jakości

Moja biedronka program lojalnościowy

Moja biedronka

program lojalnościowy