REGULAMIN
KONKURSU „Zostań influencerem z Biedronka Home”
§1 Postanowienia ogólne
1. Organizatorem Konkursu pod nazwą „Zostań influencerem z Biedronka Home” (zwanego dalej: „Konkursem”) jest Skivak Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. Henryka Wieniawskiego 5/9, 61-712 Poznań, wpisaną do rejestru przedsiębiorców - Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000563464, NIP 7831728297, REGON 361917397, kapitał zakładowy w wysokości 50.000,00 zł (zwana dalej „Organizatorem”).
2. Kontakt z Organizatorem w sprawie Konkursu możliwy jest poprzez adres mailowy: sm@skivak.pl
3. Fundatorem nagród jest Jeronimo Martins Polska S.A. z siedzibą w Kostrzynie, ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000222483, posiadającą numer NIP 7791011327 oraz REGON 63030302300000, BDO: 000004585, kapitał zakładowy 798.214.120,00 zł, w całości wpłacony.
4. Konkurs prowadzony jest zgodnie z niniejszym regulaminem (zwanym dalej: „Regulaminem"). Regulamin stanowi prawnie wiążący dokument regulujący zasady i warunki, na jakich Konkurs jest prowadzony.
5. Konkurs organizowany jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego.
6. Konkurs prowadzony jest na profilu Sklepu Internetowego Biedronka Home należącym do Fundatora, w serwisie społecznościowym Instagram dostępnym pod adresem https://www.instagram.com/biedronkahome/ (zwanym dalej „Profil”).
7. Celem Konkursu jest promocja Sklepu Internetowego Biedronka Home oraz Profilu.
8. Konkurs nie jest sponsorowany, administrowany ani organizowany, ani powiązany z podmiotem będącym właścicielem serwisu społecznościowego Instagram. Właściciel serwisu społecznościowego Instagram nie ponosi odpowiedzialności za Konkurs. Wszelkie pytania, komentarze oraz skargi i reklamacje związane z Konkursem powinny być́ kierowane do Organizatora, a nie do właściciela serwisu społecznościowego Instagram. Organizator zobowiązuje się ̨ do zwolnienia właściciela serwisu społecznościowego Instagram z odpowiedzialności wobec każdego Uczestnika Konkursu, który skieruje przeciwko właścicielowi serwisu społecznościowego Instagram roszczenie związane z Konkursem.
§2 Warunki uczestnictwa w Konkursie
Konkurs ma charakter otwarty dla wszystkich zainteresowanych osób fizycznych spełniających warunki określone w pkt 2 poniżej, z wyłączeniem osób wchodzących w skład organów Organizatora, pracowników i przedstawicieli Organizatora, a także podmiotów świadczących usługi związane z obsługą niniejszego Konkursu na rzecz Organizatora.
2. Uczestnikiem Konkursu (zwanym dalej: „Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna będąca konsumentem w rozumieniu
art. 221 Kodeksu Cywilnego, która najpóźniej w dniu rozpoczęcia Konkursu i przez cały okres trwania Konkursu spełnia
następujące warunki:
a) zapoznała się z treścią Regulaminu i zaakceptowała jego postanowienia;
b) ma ukończone 18 lat;
c) posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
d) posiada własne (prywatne) i publiczne konto w serwisie społecznościowym Instagram, które prowadzi zgodnie z
regulaminem tego serwisu (zwane dalej „Konto Uczestnika”) oraz jest obserwatorem Profilu, tj. kliknęła przycisk
„Obserwuj”.
3. Uczestnictwo w Konkursie ma charakter dobrowolny i bezpłatny. Uczestnik ma prawo rezygnacji z udziału w Konkursie w każdym czasie trwania Konkursu.
4. Uczestnik, przystępując do Konkursu powinien zapoznać się z treścią Regulaminu. Uczestnik przystaępując do Konkursu zobowiązuje się do przestrzegania zawartych w Regulaminie zasad, jak również potwierdza, że spełnia wszystkie warunki do wzięcia udziału w Konkursie. Udział Uczestnika w Konkursie oznacza jednoczesną akceptację przez niego postanowień Regulaminu.
5. Zgłoszenie udziału w Konkursie musi być dokonane w sposób wskazany w Regulaminie. Zgłoszenia niespełniające warunków określonych w Regulaminie nie będą rozpatrywane w Konkursie.
6. W przypadku wykrycia przez Organizatora działań́́ niezgodnych z Regulaminem, w tym przykładowo próby wpływania na wyłonienie zwycięzcy Konkursu w sposób niedozwolony, dany Uczestnik zostanie wykluczony z Konkursu. Jeśli wykluczonemu Uczestnikowi została już ̇ przyznana Nagroda, wówczas przepada ona na rzecz Organizatora.
§3 Czas trwania Konkursu
1. Konkurs rozpoczyna się dnia 20 września 2024 r. o godz.9.00 i trwa do dnia 30.11.2024. r. do godz 24:00, z uwzględnieniem
następującego harmonogramu:
ETAP | TERMIN PRZESYŁANIA ZGŁOSZEŃ | TERMIN WERYFIKACJI ZGŁOSZEŃ I WYBORU ZWYCIĘŻCY |
---|---|---|
ETAP I - WRZESIEŃ | 30.09.2024 | ETAP III - LISTOPAD |
ETAP II - PAŹDZIERNIK | 31.10.2024 | 30.11.2024 |
ETAP III - LISTOPAD | 15.11.2024 | T15.12.2024 |
2. Czas trwania Konkursu nie obejmuje wydania nagród oraz ewentualnej procedury reklamacyjnej.
§4 Udział w Konkursie
1. Warunkiem wzięcia udziału w Konkursie jest zamieszczenie na swoim profilu na portalu Instagram zdjęcia lub rolki „reels”
promującej zakupiony wcześniej produkt na stronie sklepu internetowego Biedronka Home oraz dodanie hashtagów
#BiedronkaHome, #homebiedronka, a także przesłanie zdjęcia i / lub rolki „reels” Organizatorowi na adres e-mail
sm@skivak.pl („Zgłoszenie Konkursowe”). Zgłoszenie konkursowe powinno odpowiadać następującym parametrom:
a) zdjęcie – wymiar 1080 pikseli na 1080 pikseli
b) rolka „reels” – maksymalna długość: 3 minuty, w rozdzielczości 1080×1920 pikseli
2. Każdy Uczestnik może wziąć udział w Konkursie wielokrotnie, tj. przesłać nieograniczoną liczbę Zgłoszeń Konkursowych, przy czym każde Zgłoszenie Konkursowe musi dotyczyć innej Pracy Konkursowej.
3. Praca Konkursowa musi spełniać następujące warunki:
a) nie może zawierać treści reklamowych dot. innych produktów niż sprzedawane na stronie sklepu internetowego
Biedronka Home,
b) nie może zawierać treści wulgarnych lub słów powszechnie uznawanych za obraźliwe;
c) nie może zawierać treści o charakterze dyskryminującym;
d) nie może zawierać przejawów obrazy uczuć religijnych;
e) musi być wynikiem osobistej twórczości Uczestnika i nie może naruszać praw osób trzecich, w tym w szczególności
dóbr osobistych i praw autorskich.
4. Uczestnikowi przysługuje prawo do usunięcia swojego Zgłoszenia Konkursowego w każdym momencie, w czasie trwania Konkursu, klikając w opcję „usuń́”, dostępną w ramach mechaniki serwisu społecznościowego Instagram. Usunięte Zgłoszenie Konkursowe nie bierze wówczas udziału w Konkursie.
5. Po zakończeniu Konkursu, Organizator dokona weryfikacji przesłanych Zgłoszeń Konkursowych. Jako niepoprawne
Zgłoszenia Konkursowe zakwalifikowane zostaną te, które:
a) zostały zgłoszone przed lub po terminie;
b) są niezgodne z treścią Regulaminu;
c) naruszają postanowienia regulaminu serwisu społecznościowego Instagram;
d) są niezgodne z przepisami prawa powszechnie obowiązującego bądź z zasadami współżycia społecznego.
7. Uczestnik zobowiązuje się ̨ do udziału w Konkursie zgodnie z niniejszym Regulaminem oraz regulaminem serwisu społecznościowego Instagram, powszechnie obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami, do powstrzymania się od szerzenia nienawiści oraz dyskryminacji rasowej, kulturowej, etnicznej, obyczajowej, światopoglądowej, godności lub dóbr osobistych innych osób, pornografii, zniewagi i pomówienia innych osób.
8. Uczestnik zobowiązuje się ̨ do nienaruszania nazw handlowych, znaków towarowych i innych praw własności intelektualnej przysługujących Organizatorowi oraz administratorom serwisu społecznościowego Instagram.
9. W przypadku powzięcia podejrzenia, że Uczestnik narusza bądź może naruszyć prawa osób trzecich, Organizator ma prawo żądać udowodnienia, że zgłoszona Praca Konkursowa nie narusza praw osób trzecich. W przypadku późniejszego wykrycia niezgodności Pracy Konkursowej z Regulaminem, regulaminami serwisu społecznościowego Instagram, obowiązującymi przepisami prawa, ogólnie przyjętymi normami społecznymi/obyczajowymi lub zasadami współżycia społecznego, Organizator zastrzega sobie prawo do wykluczenia z Konkursu Uczestnika i nie uwzględnienia jego Pracy Konkursowej przy rozstrzygnięciu Konkursu.
10. W Konkursie można brać́ udział wyłącznie osobiście, przy wykorzystaniu własnego konta osobistego w serwisie społecznościowym Instagram. Niedopuszczalne jest tworzenie kont w serwisie społecznościowym Instagram i dokonywanie Zgłoszeń Konkursowych w imieniu osób trzecich, ani za pośrednictwem ich kont. Organizator zastrzega, że w takich przypadkach przysługuje jemu prawo wykluczenia Uczestnika z Konkursu i odmowy przyznania mu Nagrody w Konkursie. 11. Uczestnik może zadawać Organizatorowi pytania związane z Konkursem, w tym jego warunkami i przebiegiem wysyłając wiadomość prywatną za pośrednictwem Profilu.
§5 Nagrody
1. W każdym etapie Konkursu zostanie przyznana jedna nagroda w postaci Vouchera w formie elektronicznej o wartości 1000,00 zł brutto (jeden tysiąc złotych brutto), upoważniającego do zakupu produktów oferowanych na stronie sklepu internetowego Biedronka Home pod adresem home.biedronka.pl (zwana dalej „Nagroda”).
2. Voucher wskazany w ust. 1 powyżej będzie ważny do dnia 30.01.2025 r. i będzie obowiązywał na jednorazowe zakupy produktów oferowanych na stronie sklepy internetowego Biedronka Home pod adresem home.biedronka.pl przy czym kwota minimalna realizacji Vouchera musi wynosić o 15 zł więcej niż kwota na którą Voucher opiewa.
3. Voucher nie może zostać wykorzystany na zakup produktów objętych tak zwanymi promocjami łączonymi, w których drugi produkt jest oferowany w cenie promocyjnej pod warunkiem zakupu produktu pierwszego.
4. Do każdej z Nagród Organizator przyzna dodatkową nagrodę pieniężną w wysokości odpowiadającej zryczałtowanemu podatkowi dochodowemu od osób fizycznych z tytułu wygranej w Konkursie stanowiącej 11,11% wartości danej Nagrody, przy czym kwota dodatkowej nagrody pieniężnej zostanie zaokrąglona do pełnego złotego w ten sposób, iż ̇ końcówka mniejsza niż 50 groszy zostanie pominięta, a końcówka równa lub większa od 50 groszy zostanie zaokrąglona w górę do pełnego złotego. Nagroda pieniężna nie podlega wypłacie, lecz zostanie potrącona przez Organizatora i przeznaczona na zapłatę należnego podatku dochodowego. Zwycięzca zgadza się, że kwota dodatkowej nagrody pieniężnej nie podlega wypłacie na jego rzecz, lecz przeznaczona zostanie przez Organizatora bezpośrednio na zapłatę podatku należnego z tytułu wygranej w Konkursie.
5. Organizator jako płatnik zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych, przed wydaniem Nagród zwycięzcom obliczy, pobierze i odprowadzi do właściwego organu podatek dochodowy należny z tytułu wygranej.
6. Przeniesienie prawa do Nagrody na rzecz osoby trzeciej nie jest możliwe.
7. Zwycięzcom nie przysługuje prawo wymiany nagrody na gotówkę ani nagrodę innego rodzaju.
8. Zwycięzcy Konkursu mogą zrzec się Nagrody, jednakże bez prawa do otrzymania ekwiwalentu pieniężnego ani jakiejkolwiek innej nagrody.
§6 Rozstrzygnięcie Konkursu
1. Celem zapewnienia prawidłowego przebiegu Konkursu, w tym w szczególności w celu weryfikacji poprawności Zgłoszeń Konkursowych Uczestników oraz wyłonienia zwycięzców Konkursu, Organizator powołał komisję konkursową (zwaną dalej „Komisja”), w skład której wchodzi przedstawicieli Organizatora.
2. Komisja dokona oceny Prac Konkursowych uwzględniając ich oryginalność, kreatywność, pomysłowość, walory artystyczne zdjęcia, zgodność z tematem Konkursu i na tej podstawie wybierze zwycięzców Konkursu.
3. W terminie do 30 dni po zakończeniu każdego etapu Konkursu Organizator wybierze spośród wszystkich Prac Konkursowych zgłoszonych w danym etapie 1 laureata.
4. Organizator zastrzega sobie możliwość nagrodzenia większej liczby Uczestników lub – w przypadku braku odpowiednich spełnionych warunków – mniejszej liczby Uczestników.
§7 Ogłoszenie wyników Konkursu i przyznanie Nagród
1. Ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi w terminach wskazanym w § 6 pkt 3 poprzez podanie na Profilu, pod postem konkursowym do publicznej wiadomości nicków zwycięzców Konkursu w serwisie społecznościowym Instagram.
2. Dodatkowo, zwycięzcy Konkursu zostaną indywidualnie powiadomieni o wygranej w formie elektronicznej, za pośrednictwem prywatnej wiadomości na Instagramie w ciągu 3 dni roboczych od momentu wyboru zwycięzcy przez Komisję.
3. W przypadku odmowy przyjęcia Nagrody przez danego zwycięzcę Organizator jest zwolniony z obowiązku wydania nagrody – a nagroda przepada.
4. Każdy zwycięzca zobowiązany jest do przesłania Organizatorowi, w terminie maksymalnie 5 dni roboczych od dnia otrzymania
powiadomienia o wygranej, w wiadomości zwrotnej na Profilu następujących danych:
1. imienia i nazwiska,
2. adresu zamieszkania,
3. peselu,
4. adresu e-mail,
5. numeru telefonu
5. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji danych osobowych zwycięzców, w tym w celu ich identyfikacji, przed wydaniem Nagrody.
6. W przypadku braku możliwości przekazania Nagrody na rzecz zwycięzcy (w szczególności z powodów określonych w pkt 7 poniżej), zwycięzca traci prawo do Nagrody, a Organizator zastrzega sobie prawo wyboru dodatkowego zwycięzcy.
7. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za brak możliwości przekazania Nagrody z przyczyn leżących po stronie zwycięzcy,
w tym w szczególności w przypadku:
a) nie przesłania w terminie danych, wskazanych w pkt 4 powyżej,
b) przesłania błędnych, niepełnych danych wskazanych w pkt 4 powyżej,
c) odmowy odbioru Nagrody.
8. Wydanie Nagród nastąpi w formie elektronicznej, tj. Organizator wyśle każdemu laureatowi Nagrody elektroniczny voucher za pośrednictwem wiadomości prywatnej na Instagramie w terminie do 5 dni roboczych od dnia otrzymania od danego zwycięzcy ww. danych.
§8 Prawa autorskie
1. Uczestnicy mogą̨ zgłaszać do Konkursu wyłącznie Prace Konkursowe własnego autorstwa i do których posiadają całość praw autorskich. W razie stwierdzenia naruszeń niniejszego zapisu, Organizator jest uprawniony do wykluczenia Uczestnika dopuszczającego się naruszeń, na każdym etapie Konkursu. Uprawnienie do wykluczenia Uczestnika obejmuje również ̇ prawo do pozbawiania Nagród.
2. Uczestnik ponosi wyłączną odpowiedzialność za naruszenie autorskich praw majątkowych i/lub osobistych praw osób trzecich w związku z przesłaną Pracą Konkursową. Uczestnik zobowiązuje się ̨ zwrócić́ Organizatorowi koszty, jakie poniósł Organizator w związku z naruszeniem praw lub dóbr osób trzecich na skutek wadliwej Pracy Konkursowej.
3. Uczestnik może zostać́ wykluczony z Konkursu w każdym czasie w razie stwierdzenia przez Komisję, że jego Praca Konkursowa nie spełnia wymogów Regulaminu lub w przypadku zgłoszenia do Organizatora przez osoby trzecie roszczeń́ związanych z Pracą Konkursową. Uprawnienie do wykluczenia Uczestnika obejmuje również ̇ prawo do pozbawiania prawa do Nagrody.
4. Uczestnik oświadcza, że jest twórcą Pracy Konkursowej i posiada do niej wszelkie prawa, w szczególności, przysługuje jemu całość autorskich praw majątkowych i nie są one w żaden sposób ograniczone ani obciążone na rzecz osób trzecich.
5. Zwycięzcy w zamian za otrzymanie nagród w Konkursie oświadczają, iż udzielają Organizatorowi i Fundatorowi licencji niewyłącznej do Pracy Konkursowej rozumianej jako utwór w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (dalej: „Ustawa o prawie autorskim”), wykonanej w ramach Konkursu, w zakresie nieograniczonego czasowo wykorzystywania na wszelkich polach eksploatacji określonych w art. 50 Ustawy o prawie autorskim tj. wykorzystanie nadesłanych materiałów na stronie home.biedronka.pl oraz w social mediach Biedronka Home.
§9 Dane osobowe
1. Dane osobowe zgromadzone w celu przeprowadzenia Konkursu będą̨ przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE.L Nr 119, str. 1) (zwanego dalej „RODO”) oraz polskimi przepisami przyjętymi w celu umożliwienia stosowania RODO.
2. Dane osobowe Uczestników będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c i f RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora, na potrzeby realizacji udziału Uczestnika w Konkursie.
3. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator - Jeronimo Martins Polska S.A. z siedzibą przy ul. Żniwna 5, 62-025 Kostrzyn, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań́ Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem pod numerem 0000222483, NIP 779-10-11- 327, Regon 630303023, o kapitale zakładowym w wysokości 798.214.120,00 zł, w całości wpłacony, BDO: 000004585, który będzie przetwarzać́ dane osobowe Uczestników w zakresie określonym w Regulaminie.
4. We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych Uczestników przez Organizatora prosimy o kontakt za pomocą wiadomości prywatnej na Profilu.
5. W związku z uczestnictwem w Konkursie Organizator zbiera dane osobowe w następującym zakresie:
a) w przypadku Uczestników Konkursu - nick’a Uczestnika oraz/lub imienia oraz/lub nazwiska Uczestnika Konkursu;
6. b) w przypadku zwycięzców Konkursu oraz obsługi reklamacyjnej: imię ̨ i nazwisko, adres, PESEL, nr telefonu, adres e-mail;
7. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą w celu:
a) uczestnictwa w Konkursie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);br>
b) wyłonienia oraz ogłoszenia zwycięzcy Konkursu, a także obsługi reklamacyjnej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
c) wysyłki nagrody konkursowej do zwycięzcy Konkursu (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
d) obsługi spraw podatkowych (w przypadku zaistnienia takiej okoliczności podstawą jest obowiązek prawny ciążący na
Administratorze art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
e) utrwalania i rozpowszechniania Pracy Konkursowej z zastrzeżeniem ust. 14 poniżej (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
8. Z uwagi na zapewnienie odpowiedniej organizacji w bieżących sprawach dotyczących działalności Organizatora odbiorcą
danych osobowych Uczestników mogą być:
a) spółki powiązane kapitałowo z Organizatorem;
b) podmioty przetwarzające dane osobowe Uczestników na zlecenie Organizatora;
c) dostawcy usług prawnych i doradczych wspierających Organizatora w dochodzeniu należytych roszczeń́ (w szczególności
kancelarie prawne);
d) dostawcy usług zaopatrujących Organizatora w rozwiązania techniczne oraz organizacyjne, wspierające procesy
biznesowe (w szczególności dostawcy usług informatycznych, firmy kurierskie i pocztowe, firmy hostingowe).
9. Dane osobowe Uczestników nie będą̨ przekazywane przez nas poza obszar Unii Europejskiej. W przypadku konkursów organizowanych na platformie Instagram, transfer danych poza Europejski Obszar Gospodarczy będzie się ̨ odbywał zgodnie z Regulaminem i Polityką Prywatności Instagram.
10. Dane osobowe Uczestników będą̨ przetwarzane tak długo, jak długo będzie aktualny cel ich przetwarzania. W przypadku roszczeń́, dane osobowe Uczestników będą̨ przetwarzane do momentu przedawnienia tych roszczeń́, wynikającego z Kodeksu cywilnego lub przepisów podatkowych. Po upływie tych terminów dane Uczestników będą̨ usuwane lub poddawane anonimizacji.
11. Uczestnikowi u przysługuje prawo: uzyskania dostępu do podanych danych oraz informacji na temat przetwarzania danych, w tym o kategoriach przetwarzanych danych i ewentualnych odbiorcach danych. Żądania skorygowania nieprawidłowych danych lub uzupełnienia niekompletnych danych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych - przy czym żądanie zostanie spełnione, jeżeli spełnione zostaną wymogi prawne dotyczące takiego żądania, zgłoszenie takiego żądania nie ma wpływu na zgodność́ z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed zgłoszeniem żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych, zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania – jeżeli przetwarzanie odbywa się ̨ na podstawie uzasadnionego interesu Administratora, przenoszenia danych – poprzez otrzymanie danych od Administratora formacie umożliwiającym ich przekazanie wybranemu podmiotowi trzeciemu, złożenia skargi do organu nadzorczego Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa – w przypadku stwierdzenia, że Dane są̨ przetwarzane sprzecznie z prawem.
12. Podanie przez Uczestników danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niezbędne do uczestnictwa w Konkursie lub wydania nagród, o których mowa w § 5 Regulaminu.
13. Dane osobowe Uczestników nie będą̨ przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane.
14. Dane osobowe Uczestników nie będą przetwarzane poza obszarem UE.
15. W każdym momencie Uczestnik może dokonać́ usunięcia swojego Zgłoszenia Konkursowego co będzie równoznaczne z zaprzestaniem przetwarzania danych.
16. Uprawnienia, o których mowa w pkt 10 powyżej można wykonywać́ poprzez skontaktowanie się z Administratorem na adres e-mail:bok@biedronka.pl lub telefonicznie: 800 080 010 (z telefonu stacjonarnego) lub (22) 205 33 00 (z telefonu komórkowego lub z zagranicy) lub za pomocą̨ wiadomości prywatnych na Portalu.
17. Administrator danych osobowych wyznaczył Inspektora Ochrony Danych osobowych, z którym można się ̨ skontaktować́ poprzez email: dpo.polska@jeronimo-martins.com. Z Inspektorem Ochrony Danych można się ̨ kontaktować́ we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.
§10 Postępowanie reklamacyjne
1. Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie 30 dni od dnia zakończenia każdego etapu Konkursu.
2. Reklamacje związane z Konkursem można kierować w formie pisemnej na adres korespondencyjny Organizatora wskazany w § 1 pkt 2 powyżej z dopiskiem „Zostań influencerem z Biedronka Home – Reklamacja” lub mailowo na adres email: sm@skivak.pl
3. O zachowaniu terminu złożenia reklamacji decyduje data stempla pocztowego, data zarejestrowania wpływu wiadomości e- mail zawierającej reklamację na s erwer Organizatora.
4. Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko oraz adres do korespondencji osoby zgłaszającej roszczenie, jak również dokładny opis powodu reklamacji oraz zgłaszanego roszczenia.
5. Rozpatrzenie reklamacji oraz zawiadomienie o jej rozstrzygnięciu nastąpi każdorazowo w terminie 14 dni od daty doręczenia reklamacji. Komisja przekaże Uczestnikowi zgłaszającemu reklamację swoją decyzję zwrotnie w formie, w jakiej reklamacja została złożona.
6. Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego Uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia roszczeń na podstawie i zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
§10 Postanowienia końcowe
1. Treść Regulaminu dostępna jest na stronie internetowej https://home.biedronka.pl/regulaminy/, do której link zamieszczony jest pod postem konkursowym na Profilu.
2. Konkurs nie jest grą losową, której wynik zależy od przypadku, w rozumieniu art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.
3. Konkurs organizowany jest zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.