Jak możemy Ci pomóc?
-
Kupując w Sklepie Internetowym Biedronka Home możesz wybrać następujące sposoby dostawy:
- Przesyłka kurierska (9.99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona pod wskazany przez Ciebie adres w przeciągu 1-3 dni roboczych
- Odbiór w automacie paczkowym lub punkcie odbioru DPD (8,99 zł), w automacie paczkowym Orlen Paczka (8,99 zł) lub paczkomcie InPost (10,99 zł) – opłacona przesyłka zostanie dostarczona do wskazanego przez Ciebie miejsca (czas realizacji: 1-3 dni robocze)
- Przy zamówieniu za min. 199 zł: niektóre sposoby dostawy od 0.00 zł
-
W przypadku produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych) naliczana jest dopłata do kosztów transportu. Jest ona widoczna w Podsumowaniu zamówienia. W przypadku niektórych towarów wielkogabarytowych możliwość dostawy może być ograniczona. Szczegółowe informacje są podane na stronie produktu w Sklepie Internetowym Biedronka Home.
Koszt dostawy w przypadku produktów o niestandardowych wymiarach (gabarytowych) może być powiększony o dodatkowe opłaty, o których Klient zostanie poinformowany przed dokonaniem zapłaty.
-
- Do Paczkomatów InPost produkty dostarczane są od poniedziałku do piątku.
- Standardowym Kurierem paczki dostarczane są od poniedziałku do piątku.
-
Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
-
Obecnie nie ma takiej możliwości.
-
Darmowa dostawa obowiązuje dla niektórych sposobów dostawy przy zamówieniu za min. 199 zł.
-
Cena dostawy do paczkomatu Inpost to 9,99 zł.
-
Średni czas dostawy to 1-3 dni robocze od momentu dostania maila z potwierdzeniem nadania przesyłki.
-
W momencie przekazania przesyłki do InPost, otrzymasz informację drogą elektroniczną z aktualnym statusem wysyłki. Linki będą też dostępne w zakładce „Moje zamówienia” na Twoim koncie.
-
Po otrzymaniu informacji, że paczka została umieszczona w paczkomacie, udaj się do niego. Będąc obok paczkomatu masz dwie możliwości: otworzyć skrytkę zdalnie za pomocą aplikacji „InPost Mobile” lub używając ekranu na paczkomacie, który poprosi Cię o podanie numeru telefonu oraz kodu odbioru przekazanego przez InPost, który znajdziesz w wiadomości sms oraz e-mail. Aplikacja „InPost Mobile” dostępna jest dla telefonów obsługiwanych przez system iOS i Android.
-
Czas na odbiór paczki z paczkomatu jest udostępniony przez firmę InPost wraz z informacją o dostarczeniu przesyłki do paczkomatu i zwykle wynosi 48h.
-
Produkty o dużych rozmiarach, tj. przekraczających wymiary 410x380x640 mm lub których waga przekracza 25 kg mają możliwość dostawy jedynie kurierem. W takich przypadkach dostawa do paczkomatu nie będzie możliwa.
-
W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia zidentyfikowanego podczas doręczenia przesyłki zawierającej zamówione produkty, masz prawo żądać od kuriera spisania właściwego protokołu.
W przypadku gdy nie jesteś konsumentem jesteś zobowiązany do sprawdzenia stanu produktów po dostarczeniu przesyłki zawierającej zamówione produkty oraz (poza przypadkiem doręczenia przesyłki do paczkomatu) jesteś zobowiązany w obecności kuriera dokonać jej sprawdzenia. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzeń przesyłki, zobowiązany jest spisać protokół szkody i niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni skontaktować się z nami.
-
Twoje zamówienie powinno zostać dostarczone w ciągu 1-3 dni roboczych od chwili, gdy zamówienie uzyska status „przekazane do wysyłki”. Należy jednak pamiętać, że jest to średni, ale nie gwarantowany czas dostawy.
-
Przekierowanie na inny adres jest usługą realizowaną przez firmę kurierską. Możliwość i sposób przekierowania przesyłki na inny adres doręczenia (adres domowy lub inny punkt odbioru) będą opisane w mailu z powiadomieniem bezpośrednio od firmy kurierskiej. Nasze Biuro Obsługi Klienta nie może przekierować przesyłki w imieniu Klienta.
-
Kurier podejmie dwie próby doręczenia przesyłki. Jeśli nie zastanie odbiorcy przesyłki, nieodebrane zamówienia wrócą do naszego magazynu.
-
W większości przypadków kurierzy dzwonią do odbiorców przesyłek, ale nie możemy tego zagwarantować – kurier nie ma takiego obowiązku.
-
W momencie przekazania przesyłki firmie kurierskiej, otrzymasz informację drogą elektroniczną z numerem listu przewozowego lub aktualnym statusem wysyłki. Linki będą też dostępne w zakładce „Moje zamówienia” na Twoim koncie.
-
Z powodów logistycznych obecnie wysyłkę towaru realizujemy wyłącznie na terenie Polski.
-
W takiej sytuacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
W przypadku produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych) naliczana jest dopłata do kosztów transportu. Jest ona widoczna w Podsumowaniu zamówienia. Dopłata nie jest rabatowana w przypadku spełnienia warunków darmowej wysyłki.
W sytuacji, w której zostały spełnione warunki darmowej wysyłki oraz w koszyku nie znajduje się żaden produkt o niestandardowych wymiarach prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.