Jak możemy Ci pomóc?

Zwroty i wymiana
Zwroty i wymiana
  • W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty?

    Jeżeli dokonałeś zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta masz prawo zwrócić produkty bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia ich odebrania, ale jeżeli masz konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home i złożyłeś zamówienie w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako zalogowany na swoje konto, możesz zwrócić produkty w terminie 60 dni od dnia ich odebrania.

    Szczegóły dot. zwrotu produktów pod adresem „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html

  • Jak mogę odstąpić od umowy?

    Wystarczy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza dostępnego tutaj (wybierz opcję ZAREJESTRUJ ZWROT) lub napisać własne oświadczenie i wysłać je e-mailem na adres: home@biedronka.pl.

  • Czy mogę zwrócić produkty w sklepie stacjonarnym Biedronki?

    Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Biedronka Home nie można zwracać w sklepach stacjonarnych Biedronka. Zwrot można dokonać przez wypełnienie automatycznego formularza, który jest dostępny w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html

  • Czy produkty mogę zwrócić w innym opakowaniu, niż oryginalne?

    Tak, masz możliwość zwrotu zamówienia w innym opakowaniu niż oryginalne. Należy jednak pamiętać o zabezpieczeniu produktów przed ich uszkodzeniem.

  • Kto pokrywa koszt zwrotu przesyłki?

    Klient ponosi koszty związane ze zwrotem produktów, w tym także koszty zwrotu produktów, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą, tj. produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych).

  • Czy mogę zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie?

    Tak, możesz zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie. Wyjątkiem są produkty łączone w promocji (np. przy zakupie telewizora, drugi telewizor za 1 zł). Produktów łączonych w promocji nie można zwracać pojedynczo, w przypadku zwrotu należy zwrócić cały zestaw objęty rabatem w jednej przesyłce.

  • Czy mogę wymienić produkt zakupiony w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym Biedronki?

    Nie można dokonać wymiany produktu kupionego w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym.

  • Zasady zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.

    Dokonując zakupu urządzeń elektrycznych i elektronicznych w sklepie internetowym Biedronka Home, możesz dokonać zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego tego samego rodzaju, co sprzęt sprzedawany.

    Jeżeli posiadasz i chcesz zwrócić zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny prosimy o kontakt w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Ciebie wiadomości o wysłaniu Zamówienia.

  • Jakie są koszt zwrotu produktów o niestandardowych wymiarach?

    W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży produktu, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku towarów ponadgabarytowych (np. lodówki side-by-side) wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 700-1000 zł.

  • Kto ponosi koszty odesłania zwracanego towaru?

    Koszty odesłania zwracanego produktu ponosi klient, chyba że Biedronka Home wyraźnie poinformowała inaczej.

  • Czy muszę podawać powód zwrotu?

    Nie, nie musisz podawać powodu odstąpienia od umowy.

  • Jak mam zwrócić produkt?

    Zwracany produkt należy odesłać na adres wskazany w potwierdzeniu przyjęcia odstąpienia od umowy. Produkt powinien być kompletny i w takim stanie, w jakim go otrzymałeś, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.

  • Czy mogę zwrócić wszystkie produkty?

    Niektóre produkty nie podlegają zwrotowi – np. rzeczy z krótkim terminem przydatności, produkty personalizowane, zapieczętowane towary, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

  • Co się stanie, jeśli nie odbiorę przesyłki?

    Jeżeli nie odbierzesz przesyłki z własnej winy i zostanie ona zwrócona do nadawcy, umowa sprzedaży zostaje automatycznie rozwiązana, a środki zostaną zwrócone na zasadach jak przy odstąpieniu od umowy.

  • Czy muszę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, aby dokonać zwrotu?

    Nie, wszystkie kroki możesz wykonać samodzielnie: wystarczy złożyć oświadczenie, odesłać towar i oczekiwać na zwrot pieniędzy. Kontakt z BOK nie jest wymagany, chyba że potrzebujesz dodatkowego wsparcia.

  • Gdzie mam odesłać paczkę z zwrotem?

    Paczkę należy odesłać na poniższy adres:

    Biedronka Home
    Zwrot eCommerce/JD
    Panattoni Park Urzut/ brama 48
    Aleja Katowicka 283
    05-830 Urzut

  • Czy mogę dostarczyć zwrot osobiście?

    Niestety nie, nasz magazyn nie przyjmuje zwrotów dostarczanych osobiście.

  • Czy mogę odesłać zwrot do Paczkomatu / Automatu paczkowego / Punkt odbioru paczek?

    Niestety nie odbieramy przesyłek z w/w punktów. Zwrot należy odesłać bezpośrednio na adres magazynu zwrotów.

  • Czy mogę nadać paczkę poprzez Paczkomat / Automat paczkowy / Punkt nadania przesyłek?

    Tak, decyzja w sprawie sposobu/formy nadania przesyłki wraz ze zwracanymi produktami należy do klienta.

  • Czy odbieracie paczki za pobraniem?

    Niestety nie, nasz magazyn nie przyjmuje przesyłek, które nie są opłacone przez nadawcę, taki zwrot nie zostanie przyjęty co skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy.

  • Skorzystałem/Skorzystałam z promocji podczas zakupu czy muszę zwrócić wszystkie produkty?

    Zgodnie z regulaminem naszego sklepu klient, który skorzystał z promocji, w której za zakup określonych produktów otrzymał ze zniżką dodatkowy produkt, w ramach zwrotu produktów musi zwrócić wszystkie produkty objęte promocją.

  • Czy muszę zapłacić za przesyłkę czy prześlecie mi link?

    Tak, musisz zapłacić za przesyłkę, to klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej/koszty zwrotu.

100%

bezpieczne płatności z PAYU

Czas realizacji

Szacowany czas dostawy 1-3 dni robocze

60 dni

na zwrot dla zalogowanych klientów

Gwarancja

jakości

Moja biedronka

program lojalnościowy