Jak możemy Ci pomóc?
-
W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty?
Jeżeli dokonałeś zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta masz prawo zwrócić produkty bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia ich odebrania, ale jeżeli masz konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home i złożyłeś zamówienie w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako zalogowany na swoje konto, możesz zwrócić produkty w terminie 60 dni od dnia ich odebrania.
Szczegóły dot. zwrotu produktów pod adresem „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html
-
Jak mogę odstąpić od umowy?
Wystarczy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możesz skorzystać z gotowego formularza dostępnego tutaj (wybierz opcję ZAREJESTRUJ ZWROT) lub napisać własne oświadczenie i wysłać je e-mailem na adres: home@biedronka.pl.
-
Czy mogę zwrócić produkty w sklepie stacjonarnym Biedronki?
Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Biedronka Home nie można zwracać w sklepach stacjonarnych Biedronka. Zwrot można dokonać przez wypełnienie automatycznego formularza, który jest dostępny w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html
-
Czy produkty mogę zwrócić w innym opakowaniu, niż oryginalne?
Tak, masz możliwość zwrotu zamówienia w innym opakowaniu niż oryginalne. Należy jednak pamiętać o zabezpieczeniu produktów przed ich uszkodzeniem.
-
Kto pokrywa koszt zwrotu przesyłki?
Klient ponosi koszty związane ze zwrotem produktów, w tym także koszty zwrotu produktów, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą, tj. produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych).
-
Czy mogę zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie?
Tak, możesz zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie. Wyjątkiem są produkty łączone w promocji (np. przy zakupie telewizora, drugi telewizor za 1 zł). Produktów łączonych w promocji nie można zwracać pojedynczo, w przypadku zwrotu należy zwrócić cały zestaw objęty rabatem w jednej przesyłce.
-
Czy mogę wymienić produkt zakupiony w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym Biedronki?
Nie można dokonać wymiany produktu kupionego w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym.
-
Zasady zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Dokonując zakupu urządzeń elektrycznych i elektronicznych w sklepie internetowym Biedronka Home, możesz dokonać zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego tego samego rodzaju, co sprzęt sprzedawany.
Jeżeli posiadasz i chcesz zwrócić zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny prosimy o kontakt w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Ciebie wiadomości o wysłaniu Zamówienia.
-
Jakie są koszt zwrotu produktów o niestandardowych wymiarach?
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży produktu, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku towarów ponadgabarytowych (np. lodówki side-by-side) wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 700-1000 zł.
-
Kto ponosi koszty odesłania zwracanego towaru?
Koszty odesłania zwracanego produktu ponosi klient, chyba że Biedronka Home wyraźnie poinformowała inaczej.
-
Czy muszę podawać powód zwrotu?
Nie, nie musisz podawać powodu odstąpienia od umowy.
-
Jak mam zwrócić produkt?
Zwracany produkt należy odesłać na adres wskazany w potwierdzeniu przyjęcia odstąpienia od umowy. Produkt powinien być kompletny i w takim stanie, w jakim go otrzymałeś, najlepiej w oryginalnym opakowaniu.
-
Czy mogę zwrócić wszystkie produkty?
Niektóre produkty nie podlegają zwrotowi – np. rzeczy z krótkim terminem przydatności, produkty personalizowane, zapieczętowane towary, które po otwarciu nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
-
Co się stanie, jeśli nie odbiorę przesyłki?
Jeżeli nie odbierzesz przesyłki z własnej winy i zostanie ona zwrócona do nadawcy, umowa sprzedaży zostaje automatycznie rozwiązana, a środki zostaną zwrócone na zasadach jak przy odstąpieniu od umowy.
-
Czy muszę kontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, aby dokonać zwrotu?
Nie, wszystkie kroki możesz wykonać samodzielnie: wystarczy złożyć oświadczenie, odesłać towar i oczekiwać na zwrot pieniędzy. Kontakt z BOK nie jest wymagany, chyba że potrzebujesz dodatkowego wsparcia.
-
Gdzie mam odesłać paczkę z zwrotem?
Paczkę należy odesłać na poniższy adres:
Biedronka Home
Zwrot eCommerce/JD
Panattoni Park Urzut/ brama 48
Aleja Katowicka 283
05-830 Urzut -
Czy mogę dostarczyć zwrot osobiście?
Niestety nie, nasz magazyn nie przyjmuje zwrotów dostarczanych osobiście.
-
Czy mogę odesłać zwrot do Paczkomatu / Automatu paczkowego / Punkt odbioru paczek?
Niestety nie odbieramy przesyłek z w/w punktów. Zwrot należy odesłać bezpośrednio na adres magazynu zwrotów.
-
Czy mogę nadać paczkę poprzez Paczkomat / Automat paczkowy / Punkt nadania przesyłek?
Tak, decyzja w sprawie sposobu/formy nadania przesyłki wraz ze zwracanymi produktami należy do klienta.
-
Czy odbieracie paczki za pobraniem?
Niestety nie, nasz magazyn nie przyjmuje przesyłek, które nie są opłacone przez nadawcę, taki zwrot nie zostanie przyjęty co skutkuje odesłaniem przesyłki do nadawcy.
-
Skorzystałem/Skorzystałam z promocji podczas zakupu czy muszę zwrócić wszystkie produkty?
Zgodnie z regulaminem naszego sklepu klient, który skorzystał z promocji, w której za zakup określonych produktów otrzymał ze zniżką dodatkowy produkt, w ramach zwrotu produktów musi zwrócić wszystkie produkty objęte promocją.
-
Czy muszę zapłacić za przesyłkę czy prześlecie mi link?
Tak, musisz zapłacić za przesyłkę, to klient pokrywa koszt przesyłki zwrotnej/koszty zwrotu.