Jak możemy Ci pomóc?
-
W jakim terminie i w jaki sposób mogę zwrócić produkty?
Jeżeli dokonałeś zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako konsument lub przedsiębiorca na prawach konsumenta masz prawo zwrócić produkty bez podania przyczyny w terminie 30 dni od dnia ich odebrania, ale jeżeli masz konto w Sklepie Internetowym Biedronka Home i złożyłeś zamówienie w Sklepie Internetowym Biedronka Home jako zalogowany na swoje konto, możesz zwrócić produkty w terminie 60 dni od dnia ich odebrania.
Szczegóły dot. zwrotu produktów pod adresem „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html
-
Czy mogę zwrócić produkty w sklepie stacjonarnym Biedronki?
Produktów zakupionych w Sklepie Internetowym Biedronka Home nie można zwracać w sklepach stacjonarnych Biedronka. Zwrot można dokonać przez wypełnienie automatycznego formularza, który jest dostępny w zakładce „Zwroty i reklamacje” pod adresem www.home.biedronka.pl/zwroty-i-reklamacje.html
-
Czy produkty mogę zwrócić w innym opakowaniu, niż oryginalne?
Tak, masz możliwość zwrotu zamówienia w innym opakowaniu niż oryginalne. Należy jednak pamiętać o zabezpieczeniu produktów przed ich uszkodzeniem.
-
Kto pokrywa koszt zwrotu przesyłki?
Klient ponosi koszty związane ze zwrotem produktów, w tym także koszty zwrotu produktów, których nie da się odesłać w zwykłym trybie pocztą, tj. produktów o niestandardowych wymiarach (wielkogabarytowych).
-
Czy mogę zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie?
Tak, możesz zwrócić tylko niektóre produkty składające się na zamówienie. Wyjątkiem są produkty łączone w promocji (np. przy zakupie telewizora, drugi telewizor za 1 zł). Produktów łączonych w promocji nie można zwracać pojedynczo, w przypadku zwrotu należy zwrócić cały zestaw objęty rabatem w jednej przesyłce.
-
Czy mogę wymienić produkt zakupiony w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym Biedronki?
Nie można dokonać wymiany produktu kupionego w Sklepie Internetowym Biedronka Home w sklepie stacjonarnym.
-
Jakie są koszt zwrotu produktów o niestandardowych wymiarach?
W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży produktu, który ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru w wysokości: dla towarów o wadze do 30 kg do 40 zł, a dla towarów o wadze ponad 30 kg do 200 zł, z zastrzeżeniem, że w przypadku towarów ponadgabarytowych (np. lodówki side-by-side) wysokość ww. kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę 700-1000 zł.
-
Zasady zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
Dokonując zakupu urządzeń elektrycznych i elektronicznych w sklepie internetowym Biedronka Home, możesz dokonać zwrotu zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego tego samego rodzaju, co sprzęt sprzedawany.
Jeżeli posiadasz i chcesz zwrócić zużyty sprzęt elektryczny lub elektroniczny prosimy o kontakt w tym celu z naszym Biurem Obsługi Klienta w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez Ciebie wiadomości o wysłaniu Zamówienia.