Jak możemy Ci pomóc?
-
- Wirtualna karta lojalnościowa Moja Biedronka – będąca elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka
- Atrakcyjne oferty i specjalne rabaty z kartą lojalnościową Moja Biedronka
- Wydłużony czas na zwrot do 60 dni
- Łatwy dostęp do historii zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home
- Oszczędność czasu przy składaniu zamówienia
-
Możesz korzystać ze Sklepu Internetowego Biedronka Home i złożyć zamówienie również bez posiadania konta.
W tym celu należy podać:
- Imię i nazwisko
- Adres dostawy i sposób dostawy
- Adres e-mail
- Numer telefonu komórkowego
oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego Biedronka Home oraz politykę prywatności dostępne na stronie www.home.biedronka.pl/regulaminy
-
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Przy rejestracji należy podać:
- Imię i nazwisko
- Adres e-mail
- Numer telefonu komórkowego
Trzeba też ustawić hasło oraz zapoznać się i zaakceptować regulamin Sklepu Internetowego Biedronka Home oraz politykę prywatności oraz przystąpić do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka na zasadach określonych w Regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/
-
Żeby powiązać swoją kartę lojalnościową Moja Biedronka z kontem w Sklepie Internetowym Biedronka Home wystarczy się zalogować w Sklepie Internetowym Biedronka Home.
-
Numer karty jest widoczny po zalogowaniu na stronie www.home.biedronka.pl w zakładce "Moje Dane".
-
Tak, w celu rejestracji w Sklepie Internetowym Biedronka Home i założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home konieczne jest przystąpienie do Programu Lojalnościowego Moja Biedronka, co wiąże się z założeniem (wygenerowaniem) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka, będącej elektroniczną wersją karty lojalnościowej Moja Biedronka.
-
Dezaktywacja karty lojalnościowej Moja Biedronka to konsekwencja rezygnacji z udziału w Programie Moja Biedronka. Rezygnacji można dokonać po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl, w aplikacji mobilnej Biedronka w sekcji Profil, zakładka „Zarządzaj kontem” opcja „Rezygnacja z udziału w programie „Moja Biedronka” lub poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Regulamin Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” znajduje się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl/regulamin/, w aplikacji mobilnej „Biedronka” oraz w Sklepie Internetowym Biedronka Home na stronie www.home.biedronka.pl/regulaminy
-
Dane przypisane do karty lojalnościowej Moja Biedronka można zmienić po zalogowaniu się do swojego indywidualnego konta na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl, poprzez kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta, w aplikacji mobilnej „Biedronka” lub w profilu użytkownika w zakładce „Moje dane” na stronie www.home.biedronka.pl
-
Warunkiem korzystania z karty lojalnościowej Moja Biedronka lub wygenerowania (założenia) wirtualnej karty lojalnościowej Moja Biedronka jest jej uprzednia aktywacja Online, telefoniczna lub w aplikacji mobilnej „Biedronka”.
- Aktywacja Online odbywa się poprzez wypełnienie Formularza znajdującego się na stronie internetowej https://moja.biedronka.pl lub podczas założenia konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home.
- Aktywacja Telefoniczna plastikowej karty Moja Biedronka odbywa się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem (22) 20 53400. Po poprawnej rejestracji karty lojalnościowej Moja Biedronka, Klient otrzymuje wiadomość SMS informującą o poprawnej rejestracji karty.
- Aktywacja w aplikacji mobilnej „Biedronka” odbywa się poprzez wypełnienie formularza znajdującego się w aplikacji.
Szczegółowe informacje znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” na stronie www.moja.biedronka.pl/regulamin/
-
Moja Biedronka to program lojalnościowy, nagradzający stałych klientów Biedronki. Więcej informacji znajdziesz w regulaminie Karty Lojalnościowej „Moja Biedronka”, usług świadczonych drogą elektroniczną oraz aplikacji mobilnej „Biedronka” dostępnym na stronie https://moja.biedronka.pl/regulamin/.
-
W przypadku zakupów w Sklepie Internetowym Biedronka Home nie jest wymagana plastikowa karta lojalnościowa Moja Biedronka. Wystarczy, że zalogujesz się podając numer telefonu lub e-mail przypisany do plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka. Pamiętaj też, że do każdej plastikowej karty lojalnościowej Moja Biedronka przypisane są dodatkowo 2 breloki, z których można korzystać w sklepach stacjonarnych.
W przypadku braku karty lojalnościowej Moja Biedronka podczas transakcji można podać kasjerowi numer telefonu podany przy Aktywacji Online, Aktywacji w Aplikacji lub Aktywacji Telefonicznej.
-
Prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta lub przekazanie karty w dowolnym sklepie Biedronka osobie z kierownictwa.
-
Żeby przypomnieć hasło, należy kliknąć przycisk „Nie pamiętam hasła”. Otrzymasz wtedy wiadomość mailową z linkiem do utworzenia nowego hasła.
-
Prosimy o sprawdzenie, czy zostały wypełnione wszystkie obowiązkowe pola (oznaczone gwiazdką) oraz czy adres e-mail i numer telefonu jest poprawnie wpisany. Jeśli nadal nie masz możliwości założenia konta, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
Loginem jest adres e-mail/numer telefonu/numer karty lojalnościowej Moja Biedronka, który został podany podczas rejestracji konta w Sklepie Internetowym Biedronka Home lub podczas aktywacji karty lojalnościowej Moja Biedronka i nie ma możliwości jego przypomnienia.
-
Najczęstszą przyczyną jest błędnie wpisywany login: adres e-mail/numer telefonu/numer karty lojalnościowej Moja Biedronka lub hasło do konta. Jeśli login i hasło są poprawne, a mimo to nie udało Ci się zalogować na swoje konto - prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.
-
W mailu z resetem hasła należy włączyć możliwość wyświetlania "zawartości html wiadomości" w opcjach swojej skrzynki pocztowej - wtedy pełna wiadomość powinna się pojawić - i/lub ponowić reset hasła na stronie. W przypadku dalszych problemów prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.